Digitale informatiebijeenkomst Provinciaal Inpassingsplan Maastricht Aachen Airport

Momenteel ligt Provinciaal Inpassingsplan Maastricht Aachen Airport proefdraaien ter inzage. Evenals de bijhorende ontwerpbesluiten.  Wilt u meer weten over het Provinciaal Inpassingsplan? Dan kunt u deelnemen aan een digitale bijeenkomst die op 16 januari om 18.30 uur door de Provincie Limburg wordt gehouden.

U hoeft zich niet van tevoren aan te melden. Op 16 januari vindt u op de website van de provincie een link naar de digitale bijeenkomst. Door hierop te klikken neemt u deel.

www.limburg.nl/pipmaaproefdraaien

Doel van het provinciaal Inpassingsplan is het bieden van duidelijkheid aan omwonenden, bedrijven en de overheid over de (geluids)normen waarbinnen proefdraaien van vliegtuigmotoren kan plaatsvinden. Het plan ligt tot 8 februari 2024 ter inzage. Ook in het gemeentehuis van Beek kunt u de plannen inzien. Dit is mogelijk tijdens onze openingstijden.