Gemeentesecretaris Joop Crucq verlaat Gemeente Beek

Gemeentesecretaris Joop Crucq verlaat per 1 september de Gemeente Beek. Hij heeft een nieuwe functie als secretaris aanvaard bij het Academisch Ziekenhuis Maastricht/MUMC+ en de Universiteit Maastricht.

Joop Crucq: “De Gemeente Beek paste mij als een jas. Ik zal mijn collega’s, het college en de collegiale raad zeer missen. Net als de gemeente en haar kernen zelf. De gemeenschapszin, het ondernemerschap, optimisme en zelfbewustzijn van de Beekse samenleving zie je terug in het gemeentebestuur en de gemeentelijke organisatie en daar heb ik iedere dag van genoten.”

Het college dankt Joop Crucq voor zijn inspanningen voor de gemeente Beek en wenst hem veel succes in zijn nieuwe functie.

Paul de Jonge zal als loco-secretaris de functie van gemeentesecretaris voorlopig waarnemen totdat er in definitieve opvolging is voorzien.